VELLYKKET FORELDREKAFFE

Strålende vær gjorde sitt til at utstillingen og foreldrekaffen tirsdag 13. ble veldig vellykket!

Det var mange foreldre innom da Marihøna arrangerte utstilling i forbindelse med Grunnlovsjubileet. Barna har jobbet med utstillingen i over to måneder, så det var fint å endelig kunne vise fram det vi har laget. Vi har både laget ting til utstillingen, og vi har lært litt om grunnloven, våre rettigheter og om hvordan Norge ble et selvstendig demokratisk land.

Under selve utstillingen var det barna selv som var guider for sine foreldre. De tok med foreldrene inn og viste fram det de hadde laget til utstillingen. Deretter var det kaffe, saft og kaker på kjøkkenet. Omtrent halvveis i foreldrekaffen var det underholdning av de eldste barna. De sang en vennesang og den nye jubileumssangen som er skrevet til Grunnlovsjubileet.