PROSJEKTAVSLUTNING

Det tar en hel dag å forberede seg til avslutning av et prosjekt.

I dyr-prosjektet har det vært med seks barn og en voksen. Og det var disse som skulle avslutte prosjektet sitt i uka som var. Prosjektet har vart i omtrent ett år, så nå begynte interessen blant barna å avta litt.

Barna som var med i Dyr-prosjektet brukte formiddagen på torsdag til å bake og ordne i stand til foreldrene skulle komme klokken tre. Det ble mange flotte dyreansikt på muffinsene som foreldre og søsken fikk spise av etterpå.

Under selve avslutningen fikk de besøkende se en Photostory med bilder og tekst fra prosjektet. De har studert rådyr, hare og katt på prosjektdagene sine, og kan nå det meste om hva dyrene spiser og hvordan bæsjen ser ut. De har forsøkt å oppføre seg slik dyrene gjør, og prøvd ut om det virkelig går an å drikke melk slik katten gjør det!