Sommeravslutning i barnehagen!

Tirsdag den 9.juni var det duket for Marihøna barnehage's årlige sommeravslutning, og heldigvis holdt værgudene seg på vår side! Fra klokken 16 stod grillene klare og festen kunne begynne. Det var mange små som gledet seg til å ta i mot sine kjente og kjære, og de så frem til å få vise frem hva de hadde øvet på! Barna underholdt med en skikkelig rockekonsert, med selvlagede instrumenter og mikrofoner, og Filosofus gjengen hadde sitt eget bidrag med sanger som de har brukt i sine opplegg. For de eldste barna sin del var dette også en markering på at de nå er ferdige som barnehagebarn og skal videre over i skolen. De ble ropt opp én etter én slik at de kunne komme frem og motta hver sin "marihøne" med påskrevet dikt og et bursdagsalbum. Og det ble litt fnising i rekkene når de så fikk sitte å se på bilder av dem selv i fra langt tilbake i tid. "Er DET meg?" var det noen som sa, og det var nok litt rart og tenke på, også for de voksne. Barnehagen mottok også noen flotte sommergaver som vil komme godt til nytte i vår allsidige hverdag :)

Vi vil med dette få lov til å takke små og store for et fantastisk oppmøte og en veldig fin avslutning på barnehageåret!