Godt nytt år!

Vi har sett frem til å kunne ønske små og store velkommen tilbake til barnehagen, og vi håper at alle har hatt en fin juleferie!

Godt nytt år, og ikke minst: velkommen tilbake til et nytt barnehageår!

Vi håper alle har hatt en fin og fredfull jul, og ser seg klare til å ta fatt på 2015. I barnehagen har vi startet året med å ønske et nytt barn velkommen, og en student i fra videregående skole som skal være hos oss hver fredag fremover.

Vi har allerede vært så heldig å få masse, masse fin snø vi kan ake i, og har hatt mange fine ski- og akedager i barnehagen. Sist uke fikk vi besøk i fra elever ved Gjøvik vdg.skole, som tok oss med på flere spennende opplegg som ansiktsmaling, dans, tur i skogen, vannlek, forming m.m. Det var ingen tvil om annet enn at det var stor stas med ungdommer i barnehagen!

Bevegius er i gang for fult, og barna viser stor glede og initiativ ved deltagelse! Vi benytter oss av alle barnehagens rom og uteareal, og man kan merke at hele huset er sprudlende og energisk! Filosofus-gjengen har vært på en vellykket tur til Tennishallen, hvor de møtte førskolebarn i fra Kvartsveien-, Engehaugen-, og Kopperud barnehage. Disse møtene vil det også bli fler av utover vinteren.

Vi ser frem i mot et nytt, flott og innholdsrikt barnehageår med nye muligheter og utfordringer!

- Personalet