HURRA FOR MARIHØNA

Barnehagen vår ble 22 år på søndag!!!

Det er en sprek jubilant vi har, som nærmest fremstår som ny etter alle oppgraderingene de siste årene! Og Jubilanten ble behørig feiret med skikkelig bursdagsfest!

Alle i barnehagen samlet seg på gymrommet til bursdagssamling. Der ble det tent lys for jubilanten, og barnehagen fikk også krone og kake! Under samlingen fikk barna se Doktor Ludde i aksjon, der han hjelper mange dyr med deres problemer slik at de blir friske igjen. Til slutt kom også Ida inn til Doktor Ludde med et problem: hun fikk ikke plass på kontorstolen sin! Det var nemlig en pakke der! Doktor Ludde fikk fjernet pakken, og så kunne Ida bruke stolen sin igjen. Og vi kunne åpne pakken til barnehagen: to kasser med trevegger som kan settes sammen til en borg.

Etter samlingen gikk vi ut til ferdigdekket langbord i solen. Da ble det pølsefest, og is til dessert!